متن پیام مدیرعامل شستا به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

متن پیام مدیرعامل شستا به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

محمد رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی،گفت: ما با جهاد اقتصادی انتقام خون حاج قاسم را می‌گیریم.

 

متن کامل پیام مدیرعامل شستا به شرح زیر است:

 

مقام معظم رهبری: «...همه‌ی دوستان -‌ و نیز همه‌ دشمنان - بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است...»

 

امروز یقین داریم که هر فردی از آحاد ملت و ایرانی غیرتمند، در هر سنگری ادامه راه پرافتخار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در سر دارد و قطعا پرچم این دلاور سرافراز تاریخ ایران و جهان در دفاع از تمامیت ارضی کشور و مبارزه با تروریسم و افراط‌گرای در منطقه زمین نخواهد ماند.

 

در این میان کارگران، کارکنان و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با تمام توان و قدرت مضاعف و انگیزه ‌دوچندان در میدان اقتصاد و تولید انتقام سختی از ریختن به ناحق خون سردار مهربانی‌ها می‌گیرند.

 

همان‌طور که تا امروز شستا به عنوان یک بنگاه بزرگ اقتصادی، سنگر مقابله با تروریسم اقتصادی بوده است همچنان با جهاد اقتصادی و ایستادگی در میدان اقتصادی، گام‌های‌ محکم‌تری از قبل بر می‌دارد.

 

با شهید حاج قاسم سلیمانی پیمان می‌بندیم که رهرو راه پرافتخار او باشیم، راهی که مولای‌مان امام حسین (ع) پیش روی ما گذاشت، هم‌او که  به ما آموخت:«انّ الحیاة عقیدة و جهاد»

 

#شستا_رسانه👇👇

 

telegram.me/shastamedia

 

instagram.com/shastamedia

 

twitter.com/shastamedia